۱۳۸۷ فروردین ۳۱, شنبه

آخر همه‌ی شغل‌ها

وقتی که سینوس پیلونیدالم رو عمل کردم یا اون دفه که واریکوسل رو عمل کردم و به طور معمولی توی جامعه‌ی ما نمی‌شه در مورد این‌ها صحبت کرد، بچه‌ها می‌گفتن که دونده می‌ره می‌گرده فقط کارهایی که هیچ کی نمی‌کنه یا بیماری‌هایی که هیچ‌کی نمی‌گیره رو پیدا می‌کنه وانتخاب می‌کنه.
حالا براتون بگم از شغل جدیدم:
انبار یک مرغداری موش افتاده به شدتی که در عرض ۳ روز ۲۰۰ تا موش با این تله‌های معمولی گرفته شده. بله با همین تله‌موش‌های ابتدایی که خنگ‌ترین موش‌ها هم دیگه گیرش نمی‌افتن. یعنی خودتون دیگه ابعاد فاجعه رو حدس بزنید. این ۲۰۰ تا احتمالا فقط معلول‌های جسمی و ذهنی‌شون بودن.
حالا به یک نفر نیاز بوده که بیاد ترتیب اینا رو بده. و چه کسی بهتر و بی‌کارتر و دنبال کارای عجیب غریب بگرد تر از من؟
-------------------------------------------------------------------------
پ.ن. اگه راه حل خوبی سراغ دارید بگید، چون الان دارم برین استورم(brain storm) می‌کنم برای راه حل پیدا کردن.

پ.ن.۲. حتما این پست رو بخونید. این یکی ساده هستش و دقیقا همون دیدگاهی هستش که من فکر می‌کنم جامعه‌ی ما و بخصوص وبلاگستان بهش نیاز داره.


۴ نظر:

ناشناس گفت...

بنده به شخصه برات آرزوي موفقيت مي‌کنم و کارِ ديگه‌اي ازم بر نمي‌آد. فقط دو تا نظر دارم در مورد کارت: اول اين که بهتره اون موش‌هاي معلول و عقب‌مونده‌ي دهني رو نکشيد، چون با کشتن‌شون به شکل گرفتنِ يک نسلِ موش‌هاي اصلاح‌شده‌ي باهوش کمک مي‌کنيد! دوم اين که حاضرم شرط ببندم مي‌توني چند تا از اين استوديو‌هاي فيلم‌سازي رو قانع کني که اسپانسرِ اين کار بشن، به شرطِ اين که از همه‌ي مراحل فيلم‌برداري کنن! البته متأسفانه اين وسطِ نقشِ «تام» بيچاره به تو مي‌رسه، اما خوب در عوض پولِ خوبي گيرت مي‌آد که شايد باهاش بتوني همون مرغداري رو بعد از پاکسازي بخري ;-)

پ.ن: آقا بسي خوش مي‌گذرد در وبلاگ‌ات!

دونده گفت...

خوب بالاخره چی‌کار کنیم اگه نکشیم؟

arash گفت...

امم یکی از اختراعات بشری یک نوع تله موش جدیدالاختراع هست که روش کارش یکم با این نوع تله موشای سنتی متفاوته و البته نتیجه‌آش هم همینطور
توی این نوع تله موشای جدید هیچ موشی رو نمیکشی اما همه‌ی موشا رو از بین مبری!!
حالا این تله موش چطور کار میکنه؟ مسيله اینه
همه‌ی مکانیزم تله موش مثل همین نوعهای سنتی هست با این تفاوت که بجای اینکه گیوتین گردن موش رو بشکنه یک زنگوله میندازه دور گردنش و بعد از اینکه موش خوشگل ما پنیرشو خورد و خوشحال و سیر شد و میخواد بر گرده پیش خونواده محترم و پُر جمعیتش با خودش یک صدای اضافه رو هم میبره... این میشه که بقیه‌ی موشا از اسن صدا میترسن و فرار میکنن از دست موش قصه‌ی ما و موش خوشگل ما هم به دنبال خونواده محترمش... خلاصه نتیجه این میشه که همه‌ی موشا فرار میکنن و میرن

شما میتونی روی این تله موش کار کنی یکم باید ابتکار به خرج بدی و تله موش سنتی رو بصورت تله موش غیر سنتی در بیاری و البته میتونی هم زمان از هر دو روش استفاده کنی

arash گفت...

مواظب انگشتاتم باش و جسد اون ۱۰۰ موش رو هم بسوزون که باعث انتقال بیماریهای مقاربتی میشه!