۱۳۸۷ فروردین ۳۰, جمعه

بیان مردانه از میل جنسی

حالا که جو داره همینجوری هی باز و بازتر می‌شه برای بیان مسائل جن سی
من هم حرفایی که مدت زیادیه می‌خواستم بگم رو می‌گم
تا حالا هیچ ضرری به صورت علمی برای خود ارضایی اثبات نشده.
به جان خودم نداره
من از ۴ام دبستان این کار رو می‌کردم. از دوم راهنمایی هم که به بلوغ رسیدم می‌کردم. اگه بخوام متوسط بگیرم روزی یک بار رو دیگه حداقل داشتم. ماه‌هایی هم بوده که روزی ۳ بار کمتر نمی‌شده.رکوردش هم یک روز ۶ بار بوده .تنها زمانی که این لذت رو ترک کردم ۶ ماه بود که دوست دخترم ازم خواست و من هم برای اینکه دلش نشکنه مجبور شدم این لذت بزرگ رو از دست بدم. می‌فهمین؟!! مجبور شدم!
تا همین چند وقت پیش که تمرین‌هام رو کنار بزارم، دونده‌ی استقامت بودم. ضربان قلبم در حال استراحت ۵۵ هستش یعنی یک قلب خیلی قوی. هیچ جام هم نمی‌لرزه. انزال زودرس هم ندارم. چشمام هم یازده / دهم هستش یعنی از چشم معمولی سالم یک درجه بهتر که بهش می‌گن چشم عقابی. زیر چشم‌هام هم اصلا گود نشده. کف دستم هم مو نداره.
به زودی سعی می‌کنم مطالب علمی در این زمینه بگم. فعلا اینو داشته باشین. که تحقیقات نشون داده جلقیدن احتمال سرطان پروستات رو کمتر می‌کنه. حالا خود دانید

۳ نظر:

ناشناس گفت...

پسر درود بر تو
جدا تا اینکه مدرک نیاری نمیشه این مساله رو ثابت کرد وگرنه میگن دروغ میگی
اگه کسی بتونه به مشکل روانیش در این زمینه پایان بده دیگه هیچ بدی ای نداره
بدرود

PEDRAM گفت...

مرسی از مطلبت
ولی کلا یادت باشه که همیشه تو هر چیزی استثنا وجود داره ... و یک نفر رو نمیشه به همه تعمیم داد ....
بدن ، نوع تغذیه و ... هر کس با دیگری تفاوت داره ...

ناشناس گفت...

بابا تو دیگه کی هستی!