۱۳۸۶ اسفند ۲۲, چهارشنبه

فاحشگی

خودفروشی: چون الان کسی حاضر نیست، بدون هیچ چشم‌داشتی با تو بخوابه من حاضرم با تو بخوابم و دوستت داشته باشم در صورتی که خرجم رو بدی و ازم حمایت کنی.
عکسش: اگه خرجم رو ندی و ازم حمایت نکنی من حاضر نیستم با تو بخوابم.
تعریف‌های دیگر در دیگر فرهنگ‌ها:
۱- من یک چیز با ارزشی (دارم) هستم که جز در برابر پول و حمایت و صاحب تمام وجود تو شدن، حاضر نیستم آن را در اختیار (؟؟؟!!!!!) تو قرار دهم.
۲- اِه، اِه ، من خودم رو در اختیار یک نفر قرار بدم و تا هر استفاده‌ای می‌خواد از من بکنه در ازای هیچی؟!!!!!!
۳- نباید بذاری دیگرون از تو هر استفاده‌ای دلشون می‌خواد بکنن(و تو هم نباید دلت بخواد این استفاده رو!) بعد مثل دستمال مصرف شده، تو رو پرت کنن.

بعضی وقت‌هادر بعضی فرهنگ‌ها یک کلمه تغییر شکل و معنی می‌ده ولی موارد نادری هم هست که یک کلمه معنی‌ش برعکس می‌شه. به جملات زیر توجه کنید:
- (در حال سبزی پاک کردن) آره خواهر، اون دختره رو می‌گی؟ اون که فاحشه‌س. من خودم دیدم پارسال با یک نفر بود حالا امسال با یک نفر دیگه‌س. هر وقت دلش می‌خواد با هرکی دلش می‌خواد هست.
- (نمونه‌ی علمی:)آره خواهر اون دختره رو می‌گی؟ همش وسط پسراس. اصلا ارزش زن رو نمی‌دونه. اصلا می‌دونی چیه؟ توی روانشناسی(!!!) می‌گن این آدما مشکل دارن. برای خودشون ارزش ندارن. من فکر می‌کنم فاحشه‌س.
- آره. اونو می‌گی. خجالت نمی‌کشه دختره‌ی فاحشه. چه لباسی پوشیده. چه قیافه‌ای درست کرده.
- اونو نیگاه همش وسط پسرا می‌خنده. ببین چه‌قدر ارزشه خودشو میاره پایین! دخترم تو ارزش خودتو نیار پایین. اگه شادی خودتو نشون بدی اینا پررو می‌شن، بی‌ارزش می‌شی. فقط فاحشه‌ها ارزش براشون معنی نداره.(!!!)
(پیوست مترجم بی‌جنبه:آره عزیزم هممون فاحشه هستیم و برای اینکه به روی هم نیاریم هر کس مثل ما برای خودش قیمت تعیین نکنه رو می‌گیم فاحشه)
نمونه‌ای از تعاریف دوگانه:
من این چیز با ارزش را در اختیار کسانی قرار داده ام و حالا این چیز با ارزش را می‌برم تعمیرگاه تا تعمیرش بکنند تا مثل اولش شود و دوباره به عنوان جنس نو به تو احمقی که حاضری این‌ها(پول، حمایت، خود) را بدهی تا آن چیز با ارزش را داشته باشی تقدیم کنم.

خودفروشی در موارد غیر جنسی هم مطرح می‌شود که با توجه به طولانی شدن پست، گفتیم فقط همین اشاره را کرده باشیم.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

خیلی جالبه!
ولی میشه گفت تو جامعه ی ما تکراری و بدیهیه!
متاسفانه در جامعه ی ما، دنیا و آخرت زنان فقط به همون یک چیزیه که دارن، و فکر می کنن با اون یک چیز میتونن همه ی مردا رو به خدمت بگیرن. بنابراین ارزش زیادی داره و باید درست ازش استفاده کنن!!!
از نقطه نظر جامعه ی امروز:
-اگه زنان اون یک چیز رو داشته باشن میتونن پول، سر پناه و سرپرست داشته باشن.
- یه دختر اگه با پسرا نباشه و مریض باقی بمونه، همه ی اهل محل دوسش دارن و میره به بهشت!
- حالا یه دختر اگه بخواد به خاطر اون یک چیزش در خدمت مردی باشه، باید حواسش باشه که یه پوله درست و حسابی بگیره، جوری که بتونه تنهایی زندگیش رو بچرخونه!!
-این که یه دختر درست فکر می کنه و به تنهایی از پس زندگیه خودش برمیاد مهم نیست، مهم اینه که خودش رو تو چاردیواریه جسم(اون یک چیزی که داره) و جامعه اش زندونی کنه.
-یه دختر اگه ارتباط بگیره به خاطر برآوردن نیاز طبیعیه بدنش و از روی روشن فکریش نیست، بلکه از فاحشه بودنشه!و یا می خواد این جور ی کسب درآمد کنه!
-یه جوون اگه حس می کنه نمی تونه مجرد بمونه می تونه ازدواج کنه، غصه ی پیشرفت نسل بشر رو نخوره چون آخرت از دنیا مهم تره، غصه ی راه اندازیه خونه و زندگی رو نخوره چون خدا روزی رسونه!
اینا مهم نیستن رفیق!
مهم اینه که ما می دونیم موضوع از چه قراره!

ناشناس گفت...

کس میدم