۱۳۸۷ تیر ۸, شنبه

من به راه وبلاگستان ایمان دارم، جدای از همه‌ی زرد نویسی‌ها!!!

این مطلب در قسمت نظرات وبلاگ شاتوت در باره‌ی تجمع دیروز در مشهد نوشته شده توسط آقای ایوب

------------------------------------------------------------------------------------------------

عرض سلام خدمت دوست عزيز و بزرگوارم مسعود خان مِشَدي

خيلي تلخ هست، اينكه تو اين مملكت يه دونه هايد پارك نداشته باشيم كه ملت بتونن راحت برن و حسابي داد بزنن و خودشونو سبك كنن!

اما…( بدون مزاح ميگم) موافق هستم كه با يه همچي تجمعاتي برخورد بشه
من ترجيح ميدم كه ديگه هيچ زماني تو اين مملكت رفورم و اصلاحات از طريق پوپوليسم و يا به نوعي همون عوام گرايي خيابوني انجام نشه.

تجربه و تاريخ ميگه در اكثر مواقع در فرداي روز به نتيجه رسيدن تظاهرات خيابوني يه شارلاتان ديگه به قدرت رسيده!

بعد از نقلاب فرانسه، بعد از انقلاب حزب بعث در عراق، بعد از انقلاب اسلامي در ايران…و…و ( كه همگي اون ها با محور تظاهرات خياباني بود) چه كساني به قدرت رسيدند؟!

معني كلمه ي تظاهرات و شعار دادن در جفت اين كلمات نهفته هست( ظاهر…پوسته …شعار..بلوف.. هوچيگري…).از درون يكسري اعمال احساسي و هيجاني هيچ چيز به درد بخور و قابل عرضه ايي بجز ديكتاتوري و فاشيست گونه هاي جديد بيرون نميزنه.

و به نظر من حركت و كارهايي كه از سنخ خيابوني باشه قابل دفاع نيست.

* * *
اون اول نوشته گفتم، ضرب و شتم و قداره بندي برام قابل تحمل نيست و متنفر هستم از حكومتي كه به جز نشون دادن چنگ و دندون هنر ديگه ايي نداشته باشه .
اگه يادت باشه خيلي گفتم كه "خود كرده را تدبير نيست"… وقتي چهار نفر آدم تحت تاثير يه شكم سير فرنگ نشسته قرار ميگيرن … وقتي كه عقلشونو ميدن دست افرادي كه هيچ شناختي نسبت به اونا ندارن… وقتي كه مثل بچه هاي كوچيك با ديدن يه آب نبات ( تازه اونم از هزاران كيلومتر اونورتر)زرتي جو ميشن …
با ديدن اين چهارچوب نميتونم از يه همچي افرادي دفاع كنم و عملشونو تاييد كنم.
* * *
اما براي كنترل آشوب يه واقعيت تلخ به ما ميگه بهترين دفاع حمله هست
بنابراين متاسفانه نبايد منتظر موند كه بلوا شروع بشه و بعدن براي مهار فكري كرد.
متاسفانه در اين نوع تجمعات خواه ناخواه تر و خشك با هم ميسوزن.
يعني در واقع مديريت نيروي ضد شور بايد در حداقل زمان تصميم بگيره و فرصتي نيست كه تك تك افراد آناليز بشن و ببينيم كه ميخواد سنگ پرت كنه و يا كي تماشاچي هست .

بعضي از مواقع جمعيت( بلانسبت همه ي دوستان بلاگر ) مثل گله ي بزها عمل ميكنن.
يعني با پريدن اولين بز از روي چشمه ي آب بقيه اون ها به تبعيت شروع ميكنن به پريدن.
و بازم متاسفانه در چنين مواقعي بايد از قانون تلخ تشويق براي يك نفر و تنبيه براي همه استفاده كرد.(يعني حتي بايد در دل تماشچي منفعل نيز رعب به وجود بياد تا طي دو سه ساعت آينده از جمعيت شورشي پيروي نكنه)

* * *

من با اين كامنت طول و دراز به هيچ وجه قصد دفاع از عملكرد نيروهاي امنيتي و ضد شورش رو نداشتم
هدفم اين بود كه بگم در دنياي امروز و با امكاناتي كه هست ميشه از روش هاي بهتري براي رسيدن به اهداف و خواسته ها استفاده كرد.
به طور مثال روز به روز داره به جمعيت وبلاگ نويس و وبلاگ خون اضافه ميشه، افراد و خانواده ها از اينترنت استفاده ميكنن.
راه ها و ايده هاي زيادي ميتونه براي اعتراض مدني باب بشه و نيازي نيست هميشه از سر دستي ترين و مزخرف ترين نوع اعتراض كه همانا تظاهرات باشه استفاده كرد.

شايد بتونم با يقين بگم اكثر اون هايي كه مردمو به تظاهرات دعوت ميكنن كمترين دغدغه و نگراني رو براي مردم دارن و هركدوم از اين دعوت كنندگان يك فاشيست و ديكتاتور بالقوه هستد كه حاظر ميشن براي رسيدن به اهدافشون مردم و جوانان رو به زير مشت و باتوم نيروهاي ضد شورش هدايت كنن.

---------------------------------------------------------------------------------

 

۱۳۸۷ خرداد ۳۰, پنجشنبه

همواره مست باش

مست باش!

چارلز بودلر


باید همیشه مست باشی، تمامش همین است، این تنها راه است، تا حس نکنی بار هولناک روزگار را که پشتت را می‌شکند و تو را در مقایل زمین به زانو در می‌آورد، باید همواره مست باشی


اما مست چه چیز؟ شراب، شعر و یا فضیلت، هر طور که دوست داری، اما مست باش


و اگر گاهی بر پلکان کاخی، یا بر چمنزار سرسبز جویباری، در انزوای اندوهبار اتاقت، باز هوشیار شدی، در حالی که مستی از سرت می‌پرد یا از تو دست برداشته است، از باد بپرس، از موج، از ستاره، از پرنده، از ساعت و از هر آنچه پرواز می‌کند، از هر آنچه فریاد می‌زند، از هرآنچه می‌چرخد، از هر‌آنچه نغمه سر می‌دهد، از هر آن‌چه سخن می‌گوید. . .


بپرس که چه‌ وقت است این وقت، و باد، موج، ستاره، پرنده، ساعت به تو پاسخ خواهند داد: هنگام مستی است، پس برای آن‌که برده‌ی جور زمانه کشیده نباشی، مست باش، همواره مست باش! مست شراب، شعر یا فضیلت، هر طور که دوست داری



Enivrez-vous

Charles Baudelaire


Il faut être toujours ivre. Tout est là : c'est l'unique question. Pour ne pas sentir l'horrible fardeau du Temps qui brise vos épaules et vous penche vers la terre, il faut vous enivrer sans trêve.

Mais de quoi ? De vin, de poésie ou de vertu, à votre guise. Mais enivrez-vous.

Et si quelquefois, sur les marches d'un palais, sur l'herbe verte d'un fossé, dans la solitude morne de votre chambre, vous vous réveillez, l'ivresse déjà diminuée ou disparue, demandez au vent, à la vague, à l'étoile, à l'oiseau, à l'horloge, à tout ce qui fuit, à tout ce qui gémit, à tout ce qui roule, à tout ce qui chante, à tout ce qui parle, demandez quelle heure il est et le vent, la vague, l'étoile, l'oiseau, l'horloge, vous répondront : « Il est l'heure de s'enivrer ! Pour n'être pas les esclaves martyrisés du Temps, enivrez-vous ; enivrez-vous sans cesse ! De vin, de poésie ou de vertu, à votre guise. »



۱۳۸۷ خرداد ۲۰, دوشنبه

خودآموز خود‌ارضایی

مقدمه:
تحقیقات نشان می‌دهند که ۹۵ درصد مردان حداقل یک بار خود‌ارضایی را تجربه کرده‌اند و درصد نسبتا بالایی هم این کار را به طور مرتب انجام می‌دهند،این آمار در زنان اندکی کمتر است.
پس نباید به آسانی از کنار آن بگذریم و به تنها در خفا انجام دادن آن اکتفا کنیم.
استفاده از حساس‌ترین اعضای بدن نیاز‌مند دانش کافی است تا به بدن خود آسیبی نرسانیم و از آن لذت ببریم.

ابتدا خود‌ارضایی نادرست را توضیح می‌دهم:

۱- خود‌ارضایی که با سرعت زیاد و در زمان کم انجام شود.

در این حالت که بیشتر به دلیل نبود مکان مناسب و استرس از حضور دیگران (مثلا والدین) است فرد(و اعضای جنسی او) یاد می‌گیرند که خیلی زود ارضا شوند.

این شکل از خود‌ارضایی بعد از مدتی باعث ابتلای فرد به انزال زودرس می‌شود که درمان آن بسیار سخت خواهد بود.

۲- خود‌ارضایی با سرعت کم و طولانی ولی بدون لذت:

این حالت معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که فرد در شرایط محیطی مناسب نباشد و به اندازه کافی تحریک نشده باشد.
این حالت را معمولا دانشجویان در حمام‌های خوابگاهی گزارش می‌کنند.

طبیعتا لذت بردن از میل جنسی در محیطی کثیف، کم‌نور، کم‌جا و تنها به یک حالت ایستاده کار سختی خواهد بود.

در این حالت هم فرد تمام وقت برای ارضا شدن زورکی تلاش می‌کند که باز هم باعث ابتلا به انزال زودرس می‌شود.


۳- خود‌ارضایی فقط خشک:

خود‌ارضایی خشک به انزال لذت بخش هم منتهی می‌شود ولی در صورتی که فرد در طولانی مدت تنها به این نوع خود‌ارضایی عادت کند وقتی که در رابطه‌ی جنسی دو طرفه به محیط مرطوب می‌رسد باز هم به مشکلات انزال زودرس برخورد می‌کند.


۴- خود‌ارضایی تر با مواد نامناسب

بله، ذغال بد خیلی بیشتر از خود مواد مخدر به فرد می‌تواند آسیب بزند. در مورد خود‌ارضایی هم استفاده از هر ماده‌ای که برای این‌کار ساخته نشده باشد و یا ویژگی‌های لازم را نداشته باشد بسیار خطرناک و مضر است.

برای مثال رایج‌ترین ماده‌ی مورد استفاده صابون می‌باشد که اصلا برای این کار مناسب نیست.

صابون پوست را حساس می‌کند. چربی طبیعی پوست را از بین می‌برد. در زمان یک خود‌ارضایی خوب و مناسب (حدود ۲۰-۳۰ دقیقه) پوست را زخم می‌کند.

تقریبا بیشتر موادی که افراد برای خود‌ارضایی استفاده می‌کنند مشکلات صابون را در بر دارند.
پس از استفاده از صابون، شامپو، کرم، میوه و . . . بپرهیزید.

۵- وارد کردن آلت به محل‌های نامناسب

در این مورد اشاره به یک نکته کافی به نظر می‌رسد: هیچ سوراخی آلت شما را بهتر از دست خودتان درک نخواهد کرد.

البته کمی غلو در این عبارت به کار رفته است و لی به هیچ وجه خطر زخم شدن و بیماری‌های پوستی را به جان نخرید.


توصیه‌های عمومی:

بیشترین سوالی که در مورد خود‌ارضایی مطرح می‌شود سوال کمیت خود‌ارضایی است.

بعضی افراد به حدی خود‌ارضایی می‌کنند که از آلت آنها به جای منی خون خارج می‌شود. این میزان از خود‌ارضایی به هیچ وجه مورد تایید ما نیست و از وقتی که شما دچار درد شوید دیگر این عمل لذت بخش نخواهد بود.

سعی کنید عذاب وجدان نداشته باشید و آن قدر که احساس میل جنسی دارید هم لازم و هم کافی است. بازهم روی این دو کلمه تاکید می‌کنم: لازم و کافی.



حال به توضیح اصل ماجرا می‌رسیم:

اول از همه سعی کنید بدن خود را خوب بشناسید. این کار را می‌توانید در حمام یا یک اتاق تنها انجام دهید. به طور کامل لخت شوید و بدن خود را نوازش کنید. خود را در آینه نگاه کنید و سعی کنید از زیبایی بدن خود لذت ببرید، به بدن خود احترام بگذارید و قدرش را بدانید.

نقاط حساس بدن خود را کشف کنید و و با خود رو راست باشید که از چه قسمت‌هایی لذت می‌برید و از چه قسمت‌هایی نه.

نوازش را فراموش نکنید و قبل از این‌که به سراغ قسمت اصلی بروید بیشتر به نوازش بپردازید. نوک سینه‌ها رو فراموش نکنید چون به جرات می‌توان گفت که حساس‌ترین نقطه‌ی بدن بعد از آلت می‌باشند.

فیلم‌های پور‌نو می توانند به بالا رفتن کیفیت خود‌ارضایی شما کمک کنند. هرچه تحریک شما بیشتر و کامل‌تر باشد یعنی فاکتور‌های صدا، لمس، بو، تصویر و حتی بعضی اوقات چشایی بیشتر باشند شباهت خود‌ارضایی به س.ک.س بیشتر می‌شود و در نتیجه لذت و آرامش بعدی بیشتری به شما خواهد داد.


 فیلم‌های کلاسیک که در آنها دو نفر از اول تا آخر به مدل‌های مختلف حدود یک ساعت رابطه دارند بعد از مدت کوتاهی تکراری می‌شوند و دیگر برای شما لذت نخواهند داشت. ولی فیلم‌های آماتور و کوتاه که در آنها صحنه‌های واقعی‌تر ثبت شده‌اند می‌توانند لذت بیشتری را برای شما داشته باشند.

همچنین با کمک فیلم‌های پور‌نو خوب، شما می‌توانید گرایش‌های جنسی خود رو بهتر بشناسید. شما هم ممکن است مثل من  در بازه‌های مختلف زمانی از گرایش‌هایی لذت ببرید که در زمان‌های دیگر نمی‌برید. گرایش‌های مختلف مثل لز، گی، مازوخیسم و سادیسم، یا حتی حالت‌های رابطه و نمای دوربین مورد علاقه‌ی شما می تواند در هر بار فرق بکند.

در نتیجه بهترین کار این است که مجموعه‌ای از کلیپ‌های کوتاه که در هر کدام یک پوزیشن و یک یا دو نمای دوربین، برای نمایش تنها یک گرایش نشان داده شده است را جمع‌آوری کنید و برای خود و بسته به ترجیح شخصی دسته‌بندی کنید. به این طریق می‌توانید بیشترین لذت را برای خود بوجود بیاورید.

برای این کار باید خود را کشف کنید و با خود رو راست باشید. این کار عملی کاملا شخصی است و جز شما به هیچ کس مربوط نیست. پس به خود و علایق خود احترام بگذارید.

خود‌ارضایی خشک را می توانید برای شروع و گرم کردن انجام دهید. پوستی که در ختنه به دور انداخته می‌شود سه چهارم لذت و حساسیت جنسی مرد را در بر می‌گیرد. همچنین در این پوست غددی وجود دارند که چربی‌های خاصی را روی پوست ترشح می‌کنند که باعث نرم‌بودن پوست سر آلت می شه. و در خود‌ارضایی آن پوست روی قسمت حساس تر آلت حرکت می‌کند که باعث لذت بیشتری می‌شود. ولی افرادی که ختنه شده‌اند حساس‌ترین قسمت آلت آنها ختنه‌گاه است که که با پوست دست (به جای پوستی که کنده شده) روی آن کشیده می‌شود. به همین دلیل افراد ختنه شده مستقیما به سراغ قسمت اصلی رفته و بخشی از تحریک را دور می‌زنند. این مساله باعث می‌شود که دچار انزال زودرس یا انزال ناکامل شوند.

حداقل زمان خود‌ارضایی زمانی است که ماده‌ی لزجی که به مقدار کم قبل از انزال ترشح می‌شود ترشح شده باشد. این ماده وظیفه‌اش روان کردن مسیر برای خروج منی است. در صورتی که قبل از ترشح این مایع انزال صورت بگیرد فرد در خروج منی احساس حالتی ترمز گونه می‌کند و پس از آن هم احساس می‌کند که کامل تخلیه نشده است. در این صورت کمتر احساس رضایت از انزال می‌کند و چون به اندازه‌ی کافی ارضا نشده است خیلی زود دوباره باید خود‌ارضایی کند.

بهترین ماده‌ای که برای خود ارضایی پیدا کرده‌ام ژل لوبریکانت می‌باشد که بسیار ارزان و بدون نیاز به نسخه در داروخانه‌ها بفروش می‌رسد.(در تاریخ فعلی بهار ۸۷ هر بسته ۵۰۰ تومان) و یک بسته‌ی آن حداقل برای ۲۰ بار خود‌ارضایی کفاف می‌دهد. استفاده‌ی اصلی این ماده برای ورود جسم خارجی به مقعد می‌باشد که در رکتوسکوپی مورد نیاز است. برای انال س.ک.س یا همان س.ک.س مقعدی هم یکی از بهترین روان‌ساز‌ها است. این روان‌ساز دارای پایه‌ی آبی است(water based). در نتیجه هیچ مشکلی برای پوست ایجاد نمی‌کند و کاندوم را هم (برعکس کرم) پاره نمی‌کند. این ماده بعد از یک مدتی کم کم خشک می‌شود که در طول خود‌ارضایی لازم می‌شود هر ۵ دقیقه کمی به آن اضافه کنید.

خیلی صرفه‌جویی نکنید و هر چه بیشتر بریزید لذت بیشتری می‌برید. سعی کنید زمان خود‌ارضایی را ۳۰ دقیقه افزایش دهید. برای این کار تکنیک‌های متعددی وجود دارند. یکی از آنها تکنیک توقف است یعنی وقتی به نزدیکی انزال رسیدید کمی توقف می‌کنید و سپس دوباره ادامه می‌دهید. تکنیک دیگر تکنیک فشار دادن است. برای این‌کار در نزدیکی انزال(ولی باید دقت کنید که خیلی نزدیک نشوید) با سه انگشت دست این کار را به طریق زیر انجام می‌دهید. انگشت اشاره و انگشت میانی را در زیر سر آلت در دو طرف ختنه‌گاه قرار داده و با انگشت شست اندکی از بالا فشار وارد می‌کنید، این کار باعث می‌شود که از آن حالت اوج پایین‌تر بیایید. و بعد دوباره ادامه بدهید.

مهمترین نکته‌ای که باید به‌خاطر داشته باشید:

هیچ گاه به کاری که از آن لذت نمی‌برید نپردازید و هیچ‌گاه برای انجام  کاری که از آن لذت می‌برید، خود را سرکوب نکنید.

منبع:

۱۳۸۷ خرداد ۱۴, سه‌شنبه

آیا دنیا بدون ما می‌چرخد

برای اطلاع دوستانی که از مفقود شدن ناگهانی من در گودر تعجب کرده‌اند..
حس کردم که دارم معتاد می‌شم. حالا هم که چند روزه نیو‌مدم فکر می‌کنم اون موقع مثل این ستاره‌شناس‌ها شده بودم که فکر می‌کنن اگه یک شب ستاره‌ها رو رصد نکنن ممکنه یک اتفاقی بیفته یا نظم جهانی به هم بخوره.
الان روز‌های خوبی رو دارم بدون این‌که دنیای داخل گودر برای نبود من اهمیتی قایل باشه یا براش اصلا فرقی بکنه و من هم دارم خوب زندگی می‌کنم.
با این وجود برخواهم گشت، البته با برنامه ریزی
از همه وبلاگ نویسان عزیز هم خواهش می‌کنم زرد نویسی رو کنار بگذارند چون خوندن پست‌های زرد خیلی وقت گودری‌ها رو می‌گیره.